آريوبرزن
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

سایت بهترین ابزار


 
تاريخ : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

جارو شارژي شيائومي مدل SSXCQ01XY

جارو شارژيجارو شارژي بوش مدل BBHMOVE6 از دسته محصولا شركت بوش است و رنگ بدنه اين مدل جاروشارژي سرمه قيمت جاروشارژي شيائومي سي وان اي است . ولتاژ جارو شارژي مدل BBHMOVE6 بوش۱۸ ولت ميباشد كه باعث زدودن گرد وخاك در فضاي زندگي شما مي شود . اين دستگاه مجهز به باتري قابل شارژ پر قدرت مي باشد كه امكان جاروكشي طولانيدر زمان زياد را فراهم مي كند. به دليل نوع طراحي بدنه دستگاه، اين جارو فضاي كمي اشغال مي كند. با فشار دادن دكمه واقع بر روي دسته مي توان دسته را خم كرد تا دستگاه كاملأ جمع شود و فضاي كمي را اشغال نمايد. طراحي بدنه به گونه اي است كه مي توان جارو برقي را به صورت ايستاده و ثابت در گوشه اي از منزل قرار داد. دسته بلند و باريك دستگاه امكان جارو كردن زير مبلمان و تخت خواب را فراهم مي كند. بدنه مخزن جارو شارژي بوش BBHMOVE6 به صورت شفاف است كه مي توان ميزان گرد و خاك داخل آن را مشاهده نمود و در صورت پر شدن مخزن آن را به راحتي تخليه نمود.

جاروشارژيگاهي اوقات سادهترين وسايل، بيشترين رضايت بخشي را به همراه دارند و اين مسئله در مورد خريد جارو شارژي، درست است. به عنوان مثال، فيلتر آن به راحتي برداشته شده، شسته ميشود و در جاي خود قرار ميگيرد. خالي كردن خاك از مخزن آن هم بسيار راحت است. در حالي كه اين موارد در جاروبرقي به راحتي قابل انجام نيستند و اين ميتواند احتمال خرابي و تعمير جاروبرقي را افزايش دهد. شايد قبل از آمدن مهمان بخواهيد يك قسمت كوچك از فرش يا كاناپه خود را تميز كنيد. در اينطور مواقع كه براي تميز كردن عجله داريد، جارو شارژي بسيار به كارتان خواهد آمد و باعث صرفهجويي در وقت ميشود. بسياري از افراد تصور ميكنند كه جاروهاي شارژي به خاطر كوچك بودن اندازهشان، خيلي قدرتمند نيستند. اين تصور اشتباه است، قدرت تميز كنندگي آنها مانند جاروبرقي، بسته به مارك و مدلشان دارد. با انتخاب جارو شارژي مناسب، ديگر اين نگراني را نخواهيد داشت. از ديگر مزاياي خريد جارو شارژي در مقايسه با جاروبرقي، قيمت ارزان آن است.

جارو شارژي شيائومي

جارو شارژيجاروشارژيها آمدند تا دنياي پر از سر و صداي جاروبرقيها را كمي براي ما تسكين ببخشند. جاروشارژيها بدون داشتن سيم و با سر و صداي كمتر ميتواند گزينه خوبي براي كساني باشند كه تنها زندگي ميكنند و ريخت و پاش كمتري دارند. حتي ميتواند در بعضي زمانها كه ناغافل چيزي روي زمين ميريزد هم به خوبي به كار آيد و ديگر نياز نباشد دم و دستگاه جاروبرقي را از جايش بيرون بياوريم. جاروشارژي به دليل قيمت ارزان پر طرفدار هستند و دو نوع پارويي و دستي دارند. اما نكته مهمي كه وقت خريد يك جارو شارژي بايد به آن توجه كنيد اين است كه هرگز از روي ظاهر نميتوانيد تشخيص دهيد كه چه نوع جارويي مناسب است. جاروها شارژيهاي دستي جاي كمتري اشغال ميكنند، وزن كمي دارد و همين باعث ميشود دست شما كمترخسته شود. در حاليكه طرز استفاده از جاروهاي پارويي راحتتر هستند و براي تميز كردن گوشههاي خانه ميتوانند بهراحتي استفاده شوند.

جاروشارژياين نوع دستگاه داراي يك پايه شارژ بوده كه مي توان آن را روي ميز و يا روي ديوار نيز نصب كرد . مخزن نگهداري گرد و خاك دستگاه گنجايشي به اندازه 0.5 ليتر نيز دارد . يكي از ويژگي هاي اين نوع دستگاه وجود ورودي آيروديناميك دهانه دستگاه بوده است كه سبب مي شود تا تمام ذرات موجود از همه طرف جمع آوري شوند . اين نوع جارو به صورت دستي بوده است و ميزان جريان هوا در آن حدود 8 ليتر در دقيقه اندازه گيري شده است. اين جارو داراي باتري از نوع NiMH بوده است . اين نوع جاروشارژي دستي يكي از پر كاربرد ترين وسيله ها در اندازه و ابعاد كوچك تر بوده است . اين دستگاه مجهز به مخزني به اندازه 0.5 ليتر بوده و داراي فيلتري از نوع دو مرحله اي است كه جنس اين فيلتر ها پارچه اي بوده و قابل تعويض است . فيلتر اول ذرات درشت تر را جذب مي كند و فيلتر دوم ذرات كوچكتر را جذب مي كند . باتري دستگاه از نوع NiMH بوده كه از طول عمر بالايي برخوردار است . استفاده از اين نوع جاروشارژي براي نظافت منزل راحت تر بوده است . و داراي دو نوع نازل برسي و نازل گوشه گير نيز مي باشد . زمان شارز دستگاه معمولا 16 تا 18 ساعت طول ميكشد و از وزن سبكي برخوردار مي باشد . جاروشارژي فيليپس بخرم يا نخرم ؟ انتخاب آخر خريد جارو شارژي فيليپس بر عهده خود شما خواهد بود .

جارو شارژيتوجه كنيد كه نبايد كاربرد و كيفيت محصولات را با قيمت آنها ارزيابي كنيد؛ براي مثال، يك جارو شارژي بسيار گرانقيمت، لزوماً بادوام و با كيفيت نيست و همچنين، نميتوان از جارو شارژيهاي ارزانقيمت، انتظار كارايي بالا داشت. پيش از بررسي قيمت محصولات موجود در بازار، لازم است تمامي خصوصيات و قابليتهاي ويژه آنها را از پيش در نظر بگيريد و نيازهاي خود را با آنها در مقام مقايسه قرار دهيد. سرانجام و در نهايت، بودجه خود را با قيمت محصول مورد نظر مقايسه كنيد تا بدانيد كه آيا اين انتخاب، مقرونبهصرفه است يا خير. البته توصيه ما به شما اين است كه بودجه خود را با توجه به قابليتهاي محصول مورد نظر كه ميتوانند نيازهاي شما را برطرف كنند، تعيين كنيد. در ادامه اين مطلب، با ويژگيهاي اساسي و مهم يك جارو شارژي كاربردي آشنا خواهيد شد. سيستم بسياري از جاروهاي شارژي موجود در بازار با تكيه بر ظرفيت باتريها گنجانده شده در آنها عمل ميكند. يكي از مهمترين نكاتي كه بايد در حين خريداري كردن جارو شارژي رعايت كرد، بررسي دقيق ظرفيت باتري است.

يك جارو شارژي بسازيد كه هر كسي به آن افتخار كند

xiaomi trucleanاگر كف خانه و آشپزخانه شما خيلي خيس مي شود و ترجيح مي دهيد كه از جارو شارژي براي خشك كردن آن استفاده كنيد مي توانيد دستگاه هاي دو منظوره تهيه كنيد. البته دوباره ذكر اين نكته ضروري است كه دستگاههاي دومنظوره قيمت هاي بيشتري نيز دارند. كيفيت بدنه دستگاه از نكات مهم خريد جارو شارژي به شمار مي رود. هر كدام از برندهاي توليد كننده جارو شارژي كه محصولات آنها در بازار ايران نيز وجود دارد از متريال و مواد مختلفي براي ساخت اين دستگاه ها استفاده مي نمايد. يكي از مشكلات بسيار بزرگي كه كاربران با جارو شارژي خود با آن روبرو هستند، شكستن بدنه اين دستگاه به دليل نداشتن كيفيت لازم و كافي است. از اين رو در هنگام خريد بايد دقت كنيد كه بدنه دستگاه شما از نظر كيفيت در حد قابل قبولي باشد. خريد از ميان برندهاي معتبر ميتوانند اين مورد را براي شما تضمين كند.

  • عمر باتري فوق العاده طولاني 60 دقيقه
  • خرابي از بين رفتن باتري دستگاه
  • جارو شارژي بوي سوختگي ميدهد
  • نگهداري شارژ باتري

جاروشارژيجارو شارژي شيائومي مدل TROUVER POWER 11 بسيار فوق العاده مي باشد. خوشبختانه امروز پيشرفت روز افزون تكنولوژي باعث شده است تا محصولات بسيار متنوعي با ويژگي هاي بسيار خاص و كاربردي وارد بازار شود. اين جارو شارژي تنها 1.45 كيلوگرم وزن داشته و به آسان ترين شكل ممكن قابليت جا به جايي و تغيير اندازه دارد. بدنه سفيد اين جارو با تكه هايي از رنگ قرمز همراه شده تا جلوه نمايي اين محصول را به حداكثر برساند. پلاستيك فشرده ABS به كار رفته در بدنه محصول نام برده علاوه بر كاهش هزينه هاي ساخت، در وزن آن نيز تأثير به سزايي گذاشته است. همچنين به بدنه جارو سختي و ضربه پذيري فوق العاده اي بخشيده كه منجر به افزايش ماندگاري و طول عمر آن شده است. جارو شارژي Xiaomi Trouver Power 11 داراي قدرت مكش 20000 پاسكال و سرعت 100000 دور در دقيقه ميباشد و همچنين مجهز به صفحه نمايش LED رنگي بوده و باتري 2500 ميلي آمپري آن تا 60 دقيقه سرويس دهي ميكند. كنكالا با ارائه طيف وسيعي از برندها در گروه هاي مختلف و با همكاري نزديك با واردكنندگان و توزيع كنندگان اصلي اين كالاها در ايران، تلاش ميكند تا نيازهاي متفاوت مشتريان با كاربريهاي متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قيمتهاي كاملا رقابتي و مناسب، همراه با كيفيت مطلوب خدمات پس از فروش از اولويت هاي كن كالا محسوب ميشود. كن كالا با درك اهميت اين موضوع براي مشتريان خود و با بكارگيري نهايت توان و ابزار هاي در دسترس در تعاملات خود با تامين كنندگان، ميكوشد امكان ارائه پايينترين قيمت ها و بهترين خدمات را فراهم آورد.

  • جارو شارژي بلك اند دكر مدل DVJ320J
  • توان موتور يا باطري جاروشارژي
  • سيم كوتاه و به صندوق عقب نمي رسد
  • گرفتگي و كثيفي برس دستگاه
  • خرابي پريز برق
  • مسدودي لوله يا پارويي جاروشارژي

جارو شارژيعلاوه بر اين، يك ميله امتداد دهنده طول به همراه جارو شارژي عرضه شده است كه با نصب برس پهنِ بزرگ كف خانه را نظافت كنيد. با استفاده از برس پهن كوچك هم ميتوانيد سطح لحاف، مبل و ميز را تميز كنيد. براي نظافت پردهها، شيارها و يا گوشههاي ديوار هم ميتوانيد از برس فرچهاي استفاده كنيد. دسته طراحي شده براي شيائومي Mi Vacuum Cleaner G10 نحوه استفاده از جارو شارژي را بسيار آسان كرده است. در قسمت داخلي يك دكمه مانند ماشهي اسلحه قرار دارد كه با فشردن آن جارو شارژي روشن ميشود. مخزن جمعآوري گرد و غبار از ظرفيت 0.6 ليتري بهره ميبرد و به لطف بدنه شفاف، ميتوانيد ميزان پر بودن آن را به راحتي تشخيص دهيد. جداسازي و نصب اين مخزن به آساني انجام ميگيرد و در هر لحظه ميتوانيد محتواي درون آن را تخليه كنيد. علاوه بر اين، بدنه جارو شارژي به گونهاي طراحي شده كه لوازم جانبي نيز بر روي آن قرار ميگيرد و بدين ترتيب هر چيزي كه براي نظافت نياز داريد در دسترس شما قرار دارد.

هنگامي كه شما اين مقاله را دوست داشتيد، مايل به اطلاعات بيشتري در رابطه با خريد جاروشارژي شيائومي مدل W10 وب سايت خود باشيد.



ارسال توسط سورنا
نظرات (0)
[ ]