آريوبرزن
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

سایت بهترین ابزار


بخاري برقي هوشمند شيائومي Mi Smart Space Heater SKRDNQ04ZM

هيتر خانگيدر ادمه، انواع استخرهاي توكار را مورد بررسي قرار ميدهيم. بتن و فايبرگلاس، محبوبترين متريال براي ساخت استخرهاي توكار هستند. اگرچه استفاده از تكنيكهاي بتن پاشي (شاتكريت و گانيت)، روند كار را تسريع كرده است، اما نصب استخر بتني معمولاً حدود سه ماه زمان ميبرد كه بسيار طولانيتر از استخرهاي فايبرگلاس (معمولاً بين يك هفته تا ده روز) است. بدي آب و هوا هم ميتواند روند ساخت و ساز را مختل كند. نگهداري از استخرهاي بتني، مستلزم زمان، هزينه و كار بيشتري است چراكه متخلخل بودن بتن ميتواند منجر به رشد جلبكهاي استخري شود. با اين وجود، اگر بتن را براي ساخت استخر انتخاب كنيد، دست شما درمورد ابعاد، عمق و طراحي استخر كاملاً باز است. استخرهاي فايبرگلاس، در محيط كارخانه و با استفاده از قالب ساخته ميشوند و سپس، به محل پروژه منتقل شده و در گودالي كه از پيش آماده شده است، قرار ميگيرند. اگر فايبرگلاس را انتخاب كنيد، مشكلات بسيار كمتري با عدم تعادل شيميايي و رسوب كلسيم خواهيد داشت.

  • تايمر 24 ساعته
  • ۷۰-۸۰ دسيبل تقريبا برابر با صداي جاروبرقي است
  • تعداد المنت: 2 عدد
  • تعمير برد الكترونيكي انواع هيتر
  • نميتوان سرعت فن را تغيير داد
  • سيستم خاموششدن خودكار دارد كه به ايمني آن ميافزايد
  • قابليت كنترل عملكرد با استفاده از ترموستات
  • ترموستات تنظيم گرما دارد؛

هيتر هوشمندفن هيتر يك وسيله گرمايشي است كه به كمك جريان الكتريسيته كار ميكند. عمل گرمايش در فن هيتر بهوسيله يك المنت حرارتي انجام ميگيرد؛ به اين نحو كه با اتصال دستگاه به جريان برق، المنت شروع به داغ شدن ميكند و درنتيجه هواي محيط گرم ميشود. نقش فن نيز سرعت بخشيدن به عمل گرمايش محيط است. در ادامه، بيشتر به چيستي و طرز كار فن هيتر ميپردازيم و جزئيات بيشتري را دررابطهبا اين دستگاه بررسي ميكنيم؛ سپس به سراغ بررسي مزايا و معايب آنها ميرويم تا بتوانيد در انتخاب و خريد فن هيتر، آگاهانهتر عمل كنيد. فن هيتر چيست و چگونه كار ميكند؟ فن هيتر چيست و چگونه كار ميكند؟ در كنار وسايل گرمايشي متداولي مثل شوفاژها، رادياتورها و وسايل گازسوز، يك سري وسايل گرمايشي ديگري هم هستند كه به كمك جريان الكتريسيته كار ميكنند. در اين وسايل گرمايشي از المنتهاي حرارتي براي گرمايش كمك گرفته ميشود. اين المنتها معمولاً از آلياژهاي فلزي نيكروم ساخته ميشوند.

هيتر شيائوميطراحي زيبا، ساده و مينيمال و در رنگ سفيد است و ابعاد جمع و جوري داشته و با وزن ۶ كيلوگرمي به راحتي قابل حمل است. همين نكته باعث محبوبيت اين وسيله بين خريداران شده است. متريال به كار رفته در بدنه آلومينيوم با روكش سفيد رنگ است تا فرآيند انتقال حرارت و گرما به آساني و سريعتر انجام شود. در قسمت دو طرف اين بخاري دستگيره هاي پلاستيكي براي حمل آسان و پايه هاي ضدلغزش براي ثبات روي زمين استفاده شده است. به لطف موتور ۲۲۰۰ واتي، بخاري برقي هوشمند شيائومي تمام اتاق ها تا حداكثر ۱۵ متر مربع را بدون هيچ مشكلي گرم مي كند. البته اين مورد يكي از نقاط ضعف هيترهاي برقي است زيرا براي هر ۰٫۰۹ متر مربع نياز به ۱۰ وات انرژي براي گرم كردن دارند و توان اين هيتر نسبت به سايز هم رده هايش عدد بسيار خوبي است. هيتر برقي شيائومي ۱S فرآيند گرم كردن اتاق را به صورت همرفتي انجام مي دهد و به همين دليل گرماي بيشتري توليد كرده و فضاي بيشتري را گرم مي كند. اين هيتر باعث خشكي هوا نمي شود و از آنجايي كه فني براي آن تعبيه نشده است، بخاري Smartmi بسيار بي صداست و هيچ سر و صدايي توليد نمي كند. بخاري برقي هوشمند شيائومي ۱S يك بخاري قدرتمند و سازگار با محيط زيست است و مي توان براي هر اتاق و هر مكاني از آن استفاده كرد. روي بدنه اين هيتر دو دكمه يكي براي تنظيم قدرت و ديگري براي تنظيم دماي ثابت تعبيه شده است. سنسور دماي داخلي تضمين مي كند كه دماي پس از رسيدن ثابت باقي مي ماند. سپس با كاهش دماي محيط، بخاري به طور خودكار تنظيم مي شود و دوباره اتاق را گرم مي كند. اين باعث مي شود كه بخاري برقي هوشمند شيائومي كاربردي و سازگار با محيط زيست باشد. به لطف حفاظت IPX4، در مقابل رطوبت و پاشش آب مقاوم است، بنابراين مي توان از آن در حمام نيز استفاده كرد.

بخاري هوشمند شيائومي

بدنه اين فن هيتر بهصورت استوانهاي طراحيشده است و ازاينرو هواي داغ بهصورت يكنواخت از تمام جهات آن خارج ميشود. تمامي قطعات بهكاررفته در ساخت هيتر مقاوم به حرارت هستند كه با توجه به نوع كاركرد دستگاه كاملاً طبيعي است. روي قسمت جلويي بدنه، يك چراغ نشانگر قرمز مشاهده ميشود كه وضعيت كار فن هيتر را به كاربر اطلاع ميدهد. طراحي جمعوجور اين فن هيتر استفاده و حمل آن را در هر مكاني امكانپذير ميسازد. اين مدل فن هيتر پارس خزر يكي از محصولات كوچك و كاربردي گرمايشي ساخت شركت پارس خزر است. اين دستگاه طراحي ساده و زيبايي دارد و از جنس پلاستيك باكيفيت و مقاوم به حرارت توليد شده است. اين مدل فن هيتر پارس خزر قابليت كاركرد در سه حالت فن، باد گرم و باد داغ را دارد. از طريق دكمه ولوم كه در 6 حالت قابل تنظيم است، سرعت فن داخلي را ميتوان تعيين كرد. همچنين دو كليد موجود در طرفين اين ولوم حالت كاركرد گرم و داغ هيتر را فعال ميسازند.

هيتر خانگياين دستگاهها داراي ويژگيها و مشخصات از جمله نوسانات خودكار، وجود فن و تنظيم دماي مورد نظر هستند. بهمنظور شناخت فن هيترهاي برقي موجود در بازار توصيه ميكنيم تا انتها ما را همراهي كنيد. اين مدل فن هيتر فلر يك دستگاه كاربردي براي فصول سرد سال است. اين فن هيتر كه روي زمين قرار ميگيرد، داراي ساختار ساده است. اين مدل از نوسانگر چپ و راست نيز برخوردار است. بهرهگيري از المنت براي توليد حرارت و چرخش هوا توسط فن تعبيهشده در دستگاه باعث ميشود هواي محيط گرم شده و به جريان درآيد. توان بالاي دستگاه آن را مناسب استفاده در اتاقهاي خواب يا كار، مغازهها، شركتها و سالنهاي اقامت كوچك ميكند. اين دستگاه دو سطح تنظيم گرمايش دارد كه با چرخش هواي فن هيتر همراه است. ترموستات در نظر گرفتهشده در اين مدل فن هيتر فلر باعث افزايش ايمني دستگاه ميشود. سوييچ ايمني نيز براي زماني كه دستگاه در اثر برخوردهاي اتفاقي يا هر علت ديگر واژگون شود در نظر گرفتهشده است و باعث خاموش شدن دستگاه بهصورت خودكار خواهد شد و از بروز خطر جلوگيري به عمل ميآورد.

هيتر هوشمندو انرژي الكتريكي پس از ورود به المنت به انرژي گرمايي تبديل خواهد شد. اين همان چيزي است كه در بخاري برقي هم اتفاق مي افتد. هيترهاي برقي انواع مختلفي دارند كه با توجه به بودجه ي خود مي توانيد بهترين مدل هيتر را خريد كنيد. شما مي توانيد قيمت انواع هيتر موجود در بازار را نسبت به كارايي و عملكرد با هم مقايسه كرده و به خريدي مطمئن و رضايت بخش در فروشگاه اينترنتي ناومال دست يابيد. در ميان مدل هاي هيتر، طيف قيمتي متنوعي وجود دارد كه بنا به نياز و بودجهاي كه در اختيار داريد بايد اقدام به خريد كنيد. يادتان باشد كه برخي از انواع و مدلهاي هيترهاي برقي به خاطر داشتن امكانات جانبي از قيمت بيشتري برخوردار بخاري برقي هوشمند شيائومي مدل Mi smart space heater S هستند. بنابراين اگر بودجه كافي براي خريد گرانترين مدلها را نداريد، حتما نگاه كنيد و ببينيد كه آيا خدمات جانبي و امكانات اضافي باعث افزايش قيمت يك مدل شده است يا خير. فروشگاه اينترنتي ناومال اين امكان را براي شما فراهم كرده كه بتوانيد پس از مطالعهي دقيق مشخصات و ويژگي هاي هر يك از محصولات و مقايسهي آن ها با يكديگر خريدي سريع و لذت بخش را تجربه كنيد.

اما در حال حاضر شرايط بسيار عوض شده است.

را ميتوان نام برد. اما آيا به كارگيري تجهيزات جديد تعميرات گوشي موبايل براي اين خدمات لازم است يا خريد آنها هزينه اضافي است؟ از قديم تعميركاران به دليل ساده بودن فرايند تعميرات گوشي موبايل تنها با به كارگيري چند مدل پيچ گوشتي موبايل ويژه و همچنين دستگاههاي ساده اقدام به عرضه خدمات خود ميكردند. اما در حال حاضر شرايط بسيار عوض شده است. براي مثال اگر به دنبال باز كردن LCD گوشي آيفون هستيد، بايد از چند جهت اقدام كنيد كه هر جهت نياز به تجهيزات ويژه خودش دارد. براي همين مرحله شما نياز به تجهيزاتي براي ساخت شكاف ميان LCD و بدنه اصلي هستيد. نياز به دستگاهي براي مكش LCD به سمت بالا داريد و نياز است تا با تجهيزاتي چسب فوقالعاده قوي زير LCD را نيز باز كنيد. هيتر Quick 700 يكي از پركاربردترين و محبوبترين هيترهاي موجود در بازار در بين تعميركاران گوشي موبايل است. وجود همزمان هيتر و هويه در يك دستگاه از يك سو و از طرفي ديگر قدرت بالاي گرماي هيتر از عمدهترين ماهيتهاي اين مدل قدرتمند است.

در 3 مرحله ساده گام‌هاي متقاعدكننده بخاري هوشمند شيائومي را بياموزيد

پرواز را به خاطر بسپار، پرند مردنيست! به طور كلي آرمان بزرگ كمپاني شيائومي و زيرمجموعه هاي آن آسان كردن زندگي انسان ها است. اين مجموعه با توليد محصولات هوشمندي همچون جارو رباتيك به اين مهم جامه عمل پوشانده اند. بخاري برقي هوشمند شيائومي Mi Smart Space Heater S نيز يكي از لوازم خانگي هوشمند است كه توسط شركت بزرگ ميجيا ساخته شده است. اين محصول علاوه بر بهرهمندي از ايمني بيشتر ، آلودگي هاي ناشي از مصرف سوخت هاي فسيلي را ندارد.مشخصات آن در مقاله پيشرو مورد بحث قرار گرفته است. بخاري برقي هوشمند شيائومي Mi Smart Space Heater S يك وسيله بسيار ساده و كارآمد است كه به هيچ عنوان آلودگي سوخت هاي فسيلي را نداشته و ايمني بيشتري هم نسبت به مدل هاي بخاري گازي يا نفتي دارد. تبديل انرژي الكتريكي به انرژي گرمايي به عنوان گرمايش الكتريكي تلقي ميشود. اين گرمايش در بخاري هاي برقي يا به اصطلاح هيتر برقي مورد استفاده قرار ميگيرد.

{نمي دانيد چگونه هيتر هوشمند راك خود را بسازيد؟ اين را بخوان!|حقايق ناشناخته درباره هيتر هوشمند شناخته شده است|{تصوير|تصوير} هيتر هوشمند شما در {Top|High|Prime}. اين را {بخوانيد|بياموزيد و آن را چنين كنيد}

هيتر هوشمندهيتر برقي فن دار خانگي نمونه اي از سيستم هاي گرمايشي برقي ميباشد كه قابليت كار با برق شهري تك فاز را دارد،بدنه هيتر برقي خانگي از جنس استيل ميباشد كه مناسب براي استفاده در محيط هاي كوچكي مانند: خانه، گلخانه، سالنهاي پرورش طيور كوچك، فروشگاه و… بوده، هيتر برقي با اتصال به برق شهري تك فاز كار ميكند . نحوه عملكرد دستگاه به اين صورت ميباشد كه المنت هاي تعبيه شده در هيتر از برق شهري تك فاز جريان الكتريكي را دريافت كرده و آن را به حرارت تبديل ميكند كه باعث ايجاد گرما و حرارت در محيط ميشود. هيتر دو عدد سوييچ تعبيه شده است كه اين امكان را ميدهد تا استفاده كننده بتواند سرعت فن و ميزان حرارت را در دستگاه كنترل كند، همچنين ميتوانيد حرارت دستگاه را خاموش و از فن به عنوان پنكه استفاده كرد. در واقع هيتر برقي فندار خانگي بخاري است كه با استفاده از فن براي عبور هوا از روي منبع گرما (به عنوان مثال عنصر گرمايش) كار مي كند.

  • مجهز به حوله خشك كن
  • فن هيتر برقي انرژي با برق سه فاز كار ميكند؛
  • دوده نمي زند
  • توان آن از ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ وات است؛
  • تايمر براي تنظيم زمان دارد؛
  • بدنه فلزي مقاوم در برابر گرما
  • فضاي زيادي را اشغال نميكند
  • آتش سوزي در صورت داغ شدن بيش از حد المنتور

اين حالت به شدت در مصرف انرژي صرفه جويي مي كند، در حالي كه نيازي نيست نگران سرد شدن خانه خود باشيد. حالت گرم و حالت داغ نيز وجود دارد. در حالي كه اين حالتها كمي انرژي بيشتري مصرف ميكنند، اما هواي مطبوع را در خانه يا محل كار شما حتي در روزهاي واقعاً سرد تضمين ميكنند. سنسور دماي NTC و ترموستات داخلي دما را حتي در خانه حفظ مي كند. Heater Lite با نزديك شدن به دماي مورد نظر به طور خودكار مصرف برق را كاهش مي دهد تا از مصرف انرژي غير ضروري جلوگيري شود. همچنين مي توانيد بخاري را در زمان هاي از پيش تعيين شده اجرا كنيد، يا فقط يك تايمر تنظيم كنيد تا پس از مدتي خاموش شود. Smart Tower Heater Lite شما را گرم نگه مي دارد و در عين حال در مصرف انرژي صرفه جويي مي كند! در طول توسعه بخاري برج هوشمند، توجه زيادي به كاربر پسند بودن و ايمني داده شد. اين عنصر بسيار فشرده (50 سانتي متر ارتفاع) و سبك (2.2 كيلوگرم) است. همچنين مجهز به قفل كودك، محافظ در برابر گرماي بيش از حد و محافظ واژگوني است. علاوه بر اين، دستگاه صداي كمي توليد مي كند (41 دسي بل)، بنابراين شما هميشه مي توانيد بدون مزاحمت كار كنيد، بخوانيد يا تلويزيون تماشا كنيد. به لطف طراحي آن در رنگ سفيد شيك، اين بخاري سيار مبتكرانه در هر فضاي داخلي قرار مي گيرد. از دكمه هاي دستي در بالا استفاده كنيد تا اتاق را تا حد دلخواه گرم كنيد. طبيعتا اين بخاري هوشمند از مجموعه شيائومي را مي توان با صداي شما از طريق الكسا يا گوگل هوم نيز كنترل كرد. با برنامه كاربردي شيائومي هوم، ميتوانيد Heater Lite را حتي قبل از رسيدن به خانه راهاندازي كنيد، بنابراين ميتوانيد وارد خانهاي با گرماي كامل شويد!

براي كساني كه هر گونه نگراني در مورد دقيقا كجا و همچنين راهنمايي در مورد چگونگي استفاده از {خريد هيتر فن دار شيائومي مدل Tower Lite|قيمت بخاري هيتر هوشمند شيائومي|كالي ناب|قيمت بخاري هيتر هوشمند شيائومي|هيتر بخاري برقي هوشمند شيائومي مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite 2023|kalinab.com|قيمت هيتر شيائومي|kalinab.com|kalinab|قيمت هيتر شيائومي|خريد بخاري برقي هوشمند شيائومي|خريد هيتر فن دار شيائومي مدل Tower Lite|قيمت هيتر برجي شيائومي|قيمت بخاري برقي شيائومي|كالي ناب|قيمت هيتر شيائومي S|خريد بخاري برقي هوشمند شيائومي|قيمت هيتر شيائومي S|قيمت بخاري هيتر هوشمند شيائومي|kalinab.com|خريد بخاري برقي هوشمند شيائومي|كالي ناب|بخاري برقي هوشمند شيائومي مدل Mi smart space heater S|kalinab.com|خريد بخاري برقي شيائومي|kalinab|هيتر بخاري برقي هوشمند شيائومي مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite 2022|قيمت هيتر شيائومي|kalinab|kalinab|قيمت هيتر شيائومي S|كالي ناب|بخاري برقي هوشمند شيائومي مدل Mi smart space heater S|قيمت هيتر برجي شيائومي|بخاري برقي هوشمند شيائومي مدل Mi smart space heater S|قيمت هيتر شيائومي} ، شما احتمالا مي توانيد با ما در صفحه وب تماس بگيريد.



ارسال توسط سورنا
نظرات (0)
[ ]