آريوبرزن
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

سایت بهترین ابزار


 

مشاهدات ميداني خبرنگار «دنياياقتصاد» حاكي از كاهش فروش بهطور متوسط ۳۰ درصدي توليدكنندگان تجهيزات پزشكي است، آن هم درحاليكه از ابتداي سال بيشتر از ۱۰۰درصد مجبور به افزايش قيمت شدهاند. همينطور بهسبب نزديكي قيمت كالاهاي ايراني و خارجي، سليقه مشتريها به سمت «كالاي باكيفيت ايراني» سوق پيدا كرده است. خيابان آزادي، مجتمع تجاري كاوه، بورس لوازم دندانپزشكي. راهروهاي اين ساختمان خلوت است ايران دنتال و دندانپزشكي ترميمي و كسي بهجز كسبه از آن عبور نميكند. مغازههاي مختلف توليد و توزيع انواع مواداوليه و تجهيزات دندانپزشكي محصولات خود را پشت ويترينها بهنمايش گذاشتهاند اما كسي نيست كه آنها را تماشا كند. آسمان ابري نيست اما رنگ سربي ديدن آبيآسمان را سخت ميكند. يكي از فروشندگان اين مجتمع درباره وضعيت بازار تجهيزات دندانپزشكي به خبرنگار «دنياياقتصاد» ميگويد: «تا بهحال بازار را اينقدر كساد نديده بودم.» جهانگرد مرد جواني حدود ۳۵ ساله است با موهايي تنك. او همانطور كه عينك را از روي چشمانش برميدارد، ميگويد: «نسبت به سال گذشته بالاي ۴۰درصد كاهش فروش داشتهايم. آفتاب كمرمقي به حياط مياني مجتمع تجاري كاوه ميتابد اما گرمايي ندارد. يكي از مغازهها چند وسيله دندانپزشكي در ويترين چيده و روپوش سفيدي به تن مانكن كردهاست. فروشنده پسر جوان ۲۰سالهاي است با موهايي فر و بدني ورزيده.

  • معرفي سيستم تحصيلي روسيه و آزمون هاي انتخابي
  • سوند / پروب كنتراانگل
  • تغيير شكل بافت لثه ايي كه بيش از حد رشد كرده
  • دستانتان را مرتب و به مدت 20 ثانيه با صابون و آب بشوييد
  • از دوستان و آشنايان بپرسيد و پيشنهاد بگيريد
  • پيشگيري از بروز برخي صدمات
  • شستشوي دوراني و گردشي كف دست و انگشت دست و دست مخالف
  • سرنگ شستشو و سوزن و مايع شستشو

در عكس منتشر شده كه اولين عكس مشترك آناشيد حسيني و همسسرش دكتر چلبيانلو پس از عروسي است، اين زوج سلبريتي فضاي مجازي در يك جشن سينمايي هم ديده مي شوند. آنچه در عكس و فيلم هاي به اشتراك گذاشته شده توجه كاربران را به خود جلب كرده است، لباس عروس لاكچري و گران قيمت آناشيد حسيني است. آناشيد حسيني و همسرش دكتر چلبيانلو در جشن دومين آيين سپاس تهيه كنندگان سينماي ايران شركت كردند. دكتر چلبيانلو و آناشيد حسيني براي اولين بار تصاويري را در كنار يكديگر به اشتراك گذاشتند و به تمام شايعات پايان دادند و مشخص شد آنها ازدواج كرده اند. آناشيد حسيني طراح لباس ايراني متولد 4 بهمن 1370 در اهواز و از دو سالگي ساكن تهران مي باشد. او فارغ التحصيل ليسانس رشته معماري مي باشد و فوق ليسانس خود را از دانشگاه بين المللي مد آرت پاريس در رشته مديريت فشن گرفته است. او در حال حاضر به صورت حرفه اي در زمينه طراحي لباس عروس فعاليت ميكند و به تازگي در كنار لاين كژوال ، شوروم عروس خود را افتتاح كرده. دانستني هاي دندانپزشكي زنانهبنابراين ريشه اغلب مشكلات ارتودنسي دندان را بايد در دوران كودكي جست. شما به عنوان والدين كودكان، موظف هستيد حهت تشخيص و درمان به هنگام مشكلات ارتودنسي كودك دلبندتان آن ها را از سنين پايين به كلينيك ها يا مطب هاي دندانپزشكي اطفال برده يا مستقيما به يك متخصص ارتودنسي نشان دهيد. مراجعه به كلينيك دندانپزشكي كودكان تهران چه مزيتي دارد؟ يكي از مشكلات والدين، ترس بيشتر كودكان از دندانپزشك است. بنابراين بسيار مهم است كه علاوه بر تخصص دندانپزشك اطفال كه نوع برخورد صحيح و موثر با كودك را آموزش ديده است، محيط هم براي كودك دلنشين باشد. مراجعه به محيطي كه مناسب روحيه بچه ها باشد، راه درمان موثر را هموارتر مي كند. چنانچه ترس كودك از اعمال دندانپزشكي زياد باشد و مانع درمان شود، متخصص پيشنهاد دندانپزشكي تحت بيهوشي را ميدهد. گفتيم كه متخصص دندان پزشك كودكان، از طريق آموزش به والدين و كودك، بر پيشگيري تمركز دارد.

  • موتور ايمپلنت دست دوم
  • آبسه دندان
  • نوار ماتريكس و ماتريكس نگهدار مناسب
  • آموزش صحيح مسواك زدن را به كودك
  • بررسي رشد دهان و دندان كودك يا نوجوان
  • اسيد اچ و ماده سيلنت
  • شناسنامه ، كارت ملي به همراه كپي از تمام مدارك

اين كار باعث ميشود تا سلامت رواني و عمومي بدن نيز در نظر گرفته شود. خانواده ها بايد سهمي را براي مخارج دهان و دندان نيز در نظر بگيرند. دولت ها براي سلامت شهروندان خود مسئوليت هايي دارند و درصدي از بودجه كشوري بايد صرف بهداشت و درمان نيز بشود. در صورتيكه دولتمردان اهميت بهداشت دهان و درمان را بر روي سلامت عمومي جامعه درك كنند، قسمتي از اين بودجه هم بايد صرف پيشگيري و درمان بيماري هاي دهان و دندان نيز شود. اين موضوع واضح است هاليتوزيس كاذب چيست؟ كه اگر تمام بودجه سلامت كشور صرف دندانپزشكي بشود، ميتوان به همه دندان هاي پوسيده و جايگزين آن را نيز پيدا كرد. در بالاتر سعي كرديم تا به فاكتورهاي عمومي كه برروي درمان دندانپزشكي تاثير ميگذارد صحبت كنيم. البته اگر بخواهيم ريزتر به اين قضيه نگاهي داشته باشيم بايد هزينه قيمت ايمپلنت و ساير خدمات دندانپزشكي را هم در نظر بگيريم كه اين فاكتورها بستگي به موارد مختلفي دارد.

مراجعه به مطب دندانپزشكي هميشه براي كودكان هراسانگيز و سخت بوده است. ميشود گفت بچهها از رفتن به مطب دندانپزشكي بيزار هستند و خيلي از آنها در آنجا همكاري لازم را با پزشك خود ندارند. كودكان كم سن و سالتر با شروع اولين معاينات پزشك، شروع به گريه و نا آرامي كرده و باعث ايجاد اختلال در روند درماني خود ميشوند. البته دندانپزشكان اطفال با انتخاب اين شاخه از علم دندانپزشكي آموزشهاي لازم را درباره نحوه رفتار با اين كودكان ديدهاند، و تمام تلاش خود را ميكنند تا مراجعه به مطب دندانپزشكي براي آنها تبديل به يك خاطره وحشتناك نشود. در اين خصوص و جهت ايجاد فضايي كه كودك با كمترين احساس ترس و بيشترين تعامل با پزشك بايد مواردي رعايت شود. دندانپزشك كودكان چه كاري انجام ميدهد؟ يك متخصص دندانپزشكي اطفال مسئوليت مراقبتها و درمانهاي لازم براي كودكان از دوره نوزادي تا نوجواني را بر عهده دارد. يك دندانپزشك پس از گذراندن دروه دندانپزشكي عمومي اقدام به ادامه تحصيل، كار كلينيكي و كسب تجربه در شاخه تخصصي دندانپزشكي كودكان مينمايد تا آمادگي لازم جهت پاسخگويي به نياز اين رده سني را كسب كند.

مواد و تجهيزات دندانپزشكي

بهترين دندانپزشك به هيچ عنوان با عجله عمل نمي كند و به توضيحات بيمار به خوبي گوش مي دهد. بسياري از مشكلات دندان با گوش دادن به بيمار و توضيحات او مشخص مي شود. بسياري از مشكلات دهان و دندان با رعايت يكسري نكات ساده آموزشي به راحتي حل مي شود و از هزينه هاي اضافي براي بيماران جلوگيري مي شود. بهترين دندانپزشك مي تواند با آموزش نحوه مسواك زدن و نخ دندان كشيدن و نكاتي از اين دست به بيماران، آگاهي آنها را افزايش دهند. بايد براي بيماران وقت و زمان كافي براي درمان در نظر گرفت. بهترين دندانپزشك اصفهان كسي است كه براي هر يك از بيماران خود زمان كافي براي درمان در نظر بگيرد و در طول روز تعدادي بميار ويزيت كند كه از عهده پاسخگويي آنها بر آيد. دندانپزشك خوب كسي است كه به همه بيماران در مطب به يك چشم نگاه مي كند و فرقي بين بيماران قايل نيست. بهترين دندانپزشك در مطب خود از آخرين ابزارها و تكنولوژي روز استفاده مي كند و هميشه به روز است. استفاده از تجهيزات با دقت بالا سهم بالايي در درمان با كيفيت عالي براي بيماران ايفا مي كند.

تجهيزات دندانپزشكي زيبايي

سهولت در جويدن كودك كه در صورت عدم سهولت منجر به كاهش ميل به غذا مي شود. كاهش قدرت تكلم كودك كه به واسطه نبود يا ضعف دندان مي باشد. كاهش زيبايي دندان كودك كه مي تواند منجر به بروز آسيب هاي روحي به كودك و والدين باشد. از آنجاييكه ريشه دندانهاي دائمي دندان زير و پايين دندانهاي شيري در فك مي باشد، سنگ لوزه چيست زمان باقي ماندن و يا افتادن دندانهاي شيري در فك كودك، تاثير مستقيم بر رشد صحيح دندان هاي دائمي كودك دارد. مراجعه منظم به دندانپزشك كودكان و كنترل وضعيت دندانها، بيماريهاي دهان و دندان را كاهش خواهد داد. بهترين سن براي اولين مراجعه به دندانپزشك اطفال، زمان رويش اولين دندان كودك مي باشد و پس از آن طبق دستور پزشك متخصص مراجعه شش ماه يكبار و يا يك سال يكبار الزامي مي باشد. شناخت بيماريهايي با نشانه دهاني، مي تواند از گسترش بسياري از بيماريها جلوگيري نمايد. مقالات مرتبط: بهترين بيمه تكميلي را بشناسيم. 

 

دندان و دندانپزشكي بچه ها

دندانپزشكي كودكان، يكي از شاخههاي تخصصي دندانپزشكي است كه به طور ويژه بر روي مراقبت، پيشگيري و درمان مشكلات دهان و دندان در كودكان و نوجوانان تمركز دارد. مهمترين چيزي كه سلامت دهان و دندان را تضمين ميكند مراجعه مرتب از كودكي به يك دندانپزشك اطفال خوب است. براي پيشگيري از بروز هر نوع مشكل احتمالي در آينده، بايد از همان سنين كودكي به مطب دندانپزشكي كودكان مراجعه كنيم. در اين مقاله قصد داريم شما را با دندانپزشكي اطفال آشنا كنيم و اهميت آن را مورد بررسي قرار دهيم. علاوه براين شما را با تمام اقدامات و خدمات ارائه شده توسط متخصص دندان پزشكي كودكان نيز آشنا خواهيم كرد. متخصص دندانپزشكي كودكان به چه كسي گفته ميشود؟ چرا دندانپزشكي كودكان بسيار مهم است؟ خدمات دندانپزشكي اطفال شامل چه مواردي ميشود؟ آيا دندان هاي شيري به مراقبت نياز دارند؟ بهترين سن ارتودنسي براي كودكان چه سني است؟ آيا مراجعه زودهنگام به متخصص دندانپزشكي اطفال در درمان مشكلات همترازي دندان موثر است؟ مراجعه به كلينيك دندانپزشكي كودكان تهران چه مزيتي دارد؟

  • وج چوبي يا پلاستيكي يا منعكس كننده نور
  • لوازم مربوط به ليزر تراپي
  • كد آيسيك محصولات طرح توجيهي تجهيزات دندانپزشكي
  • آينه: براي ديدن نقاط پشتي و غير قابل ديد دندان ها

شستشوي تخصصي دندان هاي شما با بليچينگ و … دندان پزشك متخصص سعي دارد تمام ابزارهاي آموزشي، پيشگيرانه و درماني را براي كودكان و والدين آن ها فراهم كند تا كودكان در آينده هيچگونه مشكل دنداني را تجربه نكنند. چراكه هزينه هاي دندانپزشكي در بزرگسالي به ارزاني هزينه هاي دندانپرشكي كودكان نخواهد بود. به دنبال كلينيك دندانپزشكي كودكان هستيد؟ همانطور كه متوجه شديد، مراقبت خوب از دندان براي شادي و سلامت كلي كودك امري ضروري است. به همين دليل است كه ما در كلينيك دندانپزشكي ايده آل، هر كاري را انجام مي دهيم تا دندان هاي كودك دلبندتان كاربرد ارتودنسي كاموفلاژ سالم بمانند و در طول رشد نيز همچنان در بهترين و ايده آل ترين حالت سالم بمانند. مهم نيست كه فرزند شما در چه سني است، ما مي توانيم بهترين خدمات دندانپزشكي كودكان را ارائه دهيم. به عنوان دندانپزشك فرزند شما، ما روي ارائه راه حل هاي جامع دندانپزشكي تمركز مي كنيم.



ارسال توسط سورنا
نظرات (0)
[ ]